cuperman

cuperman

Tuesday 9 December 2014

ThrowBack Sikit

dua tahun yang lalu . . Allah pertemukan saya dengan seorang lelaki pada satu majlis sambutan hari raya dekat rumah kawan baik saya aka cik sewel . . hihi . .

pagi raya tuuu semua orang sibuk menyiapkan juadah untuk majils kat ruma kawan nih . . dah namanya bestie memanglaa saya wajib turun padang tolong mak dia siapkan apa yang patut . . so pagi tuu terjumpa lagi ngan mamat nihh . haha . saya first tengok dia memang jantung berdegup 1000kali seminit . dasyat tak dasyat takk . ahaha

dah lagi mamat nih kuat sangat hormon kacau orang dia . abis cik sewel kesayangan saya tuu dia dok sakat nonstop . haha . sampai satuu part tuu semua gelak sebab teruk cik sewel kena bahan dgn sepupu-sepupunyaa . tabahkan je laa hati yee cik sewel . . 

malam tuuu kebetulan kakak senior kesayangan kitorang birthday . . so so so , saya ngan cik sewel keluarlaa ke pekan untuk beli kek yang sesuai dgn bajet kitorang (yala saja nak bg surprise guna duit kitorang yang tak sebanyak mana nih) hikhikhik . . waktu nih belum tutup aurat lagi . pasai tuu laa tak include throwback photos . hehe . so sampai part potong kek tuuu . hati saya nak sangat bagi dia sepotong kek tuuu . tapi maluuu . hahaha . . so tak pernah bercakap pun ngan mamat nihhh . . 

bila majlis dah selesai , ada peluang tuu nak bual dengan dia bila mak kawan baik saya nih minta saya temankan mamat romeo senyuman ala-ala hindustan nih kemas meja tempat hidang makanan tuu . bingo ! dia senyum baiii kat saya . ahahahaha . alaaa muka dia takyah cakap laaa,  merah dowhh ! maluu kot :3 walaupun orangnya taklaa cerah mana still nampak muka turn merah .  hihihi . . 

start tuuu mulai rapat ngan cik abang jantung hati saya nih . Alhamdulillah hubungan kitorang still go on sampai sekarang . . mamat terlebih hormon kacau orang nih laa lelaki yang saya sayang sangat-sangat . 


#kalau cik sewel baca nama dia saya ganti dengan cik sewel memang beranah telinga saya nih dengan cik sewel nih merungut . dah tau ayat dia "punya comel aku nih kau panggil cik sewel" asal comel je dia , asal comel je dia nasiblaa memang comel . hehehehehe

No comments:

Post a Comment