cuperman

cuperman

Monday 27 July 2015

berakhir ..

haiii . uhuuu dah lama tak update blog ni . well i donno if ada tak yang baca or not . but i will always update this blog from now on . sejak awal tahun sehingga kini .. banyak perkara yang terjadi . bahagia , derita , sedih , ketawa . semua kesedihan , pengkhianatan dari orang-orang yg 'pernah' wujud dalam hidup saya . perlahan-lahan saya hadam dan proseskan menjadi najis. HAHA (gelak jahat)

pada 030415 , berakhirlah sebuah episod cinta antara saya dan mzm . sedih ? ya . kecewa ? ya . sebab ? sebab 'cerita' itu berakhir dgn sebuah pengkhianatan dan berlarutan menjadi kebencian . saya pertahankan sebuah cerita cinta utk 3tahun . saya diduakan berkali-kali namun peluang kedua ketiga keempat bla bla bla tetap saya berikan . see ? cinta itu mmg buta . 


kekasih saya diambil , tapi saya pula yang 'diserang' oleh perempuan yang saya kira 'ketandusan lelaki' . ya tidak berlebihan andai saya kelaskan anda sebagai ketandusan lelaki . seteruk-teruk saya diduakan , saya masi menjaga maruah saya sebagai perempuan . tapi ironinya pelajar sekolah zaman sekrang enteng mulut berbicara , mudah jari menaip perkataan , mudah menguris hati orang lain. well maybe mmg u guys diciptakan sebagai syaitan bertopengkan manusia .

No comments:

Post a Comment